• Stichting Steunmaatje en Deelhuisjes Veghel

De stichting ondersteunt inwoners van Veghel, die onder de armoedegrens leven, met het beschikbaar stellen van levensmiddelen.

In Veghel staan, verdeeld over de wijken, 9 deelhuisjes die dagelijks voorzien worden van levensmiddelen.
Mensen mogen daar maximaal 3 producten van meenemen.

Ook ondersteunt de stichting 22 gezinnen met het wekelijks beschikbaar stellen van brood afkomstig van bakkerij Bekkers.

• Stichting Vrienden van de Watersteeg

De “vrienden” zijn enthousiaste en bevlogen vrijwilligers die zich dagelijks inzetten voor het welzijn van de bewoners van de Watersteeg.
Daarvoor organiseren zij gezamenlijke uitstapjes, realiseren ze persoonlijke wensen van bewoners, verzorgen traktaties, een winterwandeling, een rondritje met bewoners enz.

De financiële middelen daarvoor zijn afkomstig van subsidies, fondsen en donaties.
Ook ontvangt de stichting de opbrengst van de kledingcontainers die achter het gebouw zijn geplaatst.