Thuisadministratie

Administratie op orde brengen

Heeft u moeite met het bijhouden van uw administratie en wilt u bijvoorbeeld hulp bij het ordenen van uw post of met budgetteren? Dan kunt u een vrijwillige thuisadministrateur inschakelen via de afdeling bij u in de buurt. De thuisadministrateurs worden centraal opgeleid door ons, zodat zij u zorgvuldig en discreet kunnen helpen met het op orde brengen en houden van uw administratie.

Meer informatie? Vul onderstaand formulier in!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de lokale afdeling óf met Senioren Brabant-Zeeland door onderstaand formulier in te vullen. U wordt zo snel mogelijk teruggebeld of gemaild door een van onze medewerkers.

Wilt u direct een medewerker spreken (die uw gegevens noteert om terug gebeld te worden)? Bel ons op 073 – 644 40 66.

Aanvraag informatie hulp bij thuisadministratie
  • NB: Let op de juiste spelling, anders kunnen we u niet bereiken!
  • NB: Let op de juiste spelling, anders kunnen we u niet bereiken! Hebt u geen e-mailadres, laat dit vakje dan open