Senioren Vereniging Waspik, voorheen “De KBO”, bestaat momenteel uit zo’n 440 leden. De vereniging is aangesloten bij KBO-Brabant.

Vorig jaar vierde de vereniging het 50-jarig bestaan, dat niet ongemerkt voorbij is gegaan. De activiteitencommissie had het druk om ter gelegenheid hiervan leuke activiteiten te bedenken en verder uit te werken.

Iedere maand organiseert deze enthousiaste groep leden een vaste activiteit.

Het afdelingsnieuws wordt in ons magazine “Ons Seniorennieuws” gratis bij onze leden bezorgd. Hierin staan leuke weetjes, tips, de prijspuzzel, belangrijke telefoonnummers, etc.

De kortingspas die verstrekt wordt aan geregistreerde leden is ook erg in trek. In ruim 200 winkels in Waalwijk, Sprang-Capelle, Kaatsheuvel en Waspik ontvangt het SVW lid, door het laten zien van zijn/haar fotopas en de bijbehorende jaarpas, leuke kortingen op aankopen en diensten.