Website KBO-Brabant

Een beetje ten overvloede, want terwijl u dit leest struint u al door onze website!

Op onze website kunnen leden en niet-leden alles vinden over de hulp en diensten die we – al dan niet samen met onze Afdelingen – leveren. Of over bijeenkomsten die we organiseren, ledenvoordelen die we bieden, mogelijkheden om met elkaar in contact te komen via ‘Groet en Ontmoet’. Alle contactgegevens van onze Afdelingen en Kringen zijn er op te zoeken. We stellen de leden van het Algemeen Bestuur voor  en de medewerkers van het bureau.

Op de homepage wordt nieuws dat we voor u van belang achten weergegeven.

Kortom, alles over: Wie zijn we en Wat doen we?

ONS Magazine

Maar liefst elf keer per jaar ontvangt u ons ledenmagazine ONS, met daarin mooie interviews en reportages, interessante achtergrondartikelen, ontspanningstips en voordeelacties. Zo bent en blijft u op de hoogte van thema’s die van belang zijn voor senioren. Heeft u behoefte aan informatie over een bepaald onderwerp, een klacht of een suggestie? Dan hoort onze redactie graag van u! U kunt via de mail contact opnemen met Jacquelien Cuppers, redactie@onsmagazine.nl of bel haar op 073 – 303 64 41.

Voor meer specifieke informatie, onder andere met de mogelijkheid om ONS Magazine via een PDF te lezen of te laten voorlezen en met de verschijningsdata en advertentiemogelijkheden: klik hier.

ONS Magazine ook online via onsmagazine.nl

De website is een digitale doorvertaling van het vertrouwde ledenmagazine ONS. Leden kunnen een account aanmaken op de website en dan alle artikelen lezen, gratis puzzelen en gebruik maken van de vele aanbiedingen. Een selectie van de mooiste artikelen is via www.onsmagazine.nl openbaar toegankelijk. Daarmee biedt de website ook een handige archieffunctie. Benieuwd? Ga naar onsmagazine.nl

ONS Actueel

Elke twee weken verschijnt onze digitale nieuwsbrief ONS Actueel, speciaal voor kaderleden en andere geïnteresseerden. In de nieuwsbrief vindt u verenigingsnieuws en informatie over ontwikkelingen op het gebied van welzijn, zorg, wonen, mobiliteit, inkomen en pensioen. We nemen u graag  op in onze mailinglist. Aanmelden kan hier.

Wilt u reeds verschenen edities inzien, dan krijgt u via deze link een lijst.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met KBO-Brabant, info@kbo-brabant.nl, 073 – 644 40 66.

Social media

Wij zijn actief op Facebook, X (voormalig Twitter) en LinkedIn. Bovendien hebben we een eigen YouTube-kanaal. Klik op de icoontjes voor doorgeleiding.