17 september 2024

Bezoek gratis FC Den Bosch–De Graafschap!

Op Nationale Ouderendag (4 oktober) kunt u gratis de spannende voetbalwedstrijd FC Den Bosch-De Graafschap bijwonen! En neem gerust uw (klein)kinderen, familie, vrienden of buren mee!

Op vrijdag 4 oktober vieren we Nationale Ouderendag en bent u van harte uitgenodigd voor een onvergetelijke avond! FC Den Bosch Foundation nodigt 750 leden van Senioren Brabant-Zeeland uit om gratis te genieten van de spannende wedstrijd FC Den Bosch – De Graafschap. Samen met andere senioren kunt u genieten van een unieke voetbalervaring vol sportiviteit en saamhorigheid.

Avond vol plezier

De wedstrijd is onderdeel van het bijzondere initiatief ‘De perfecte wedstrijd’, waarbij beide teams streven naar een veilige en voorbeeldige wedstrijd. Heeft u iets blauw-wit om aan te trekken? Of heeft u een blauw-witte sjaal? Trek dat aan of neem dat mee, want zowel FC Den Bosch als De Graafschap delen deze kleuren. Zo juichen we samen met heel veel KBO’ers voor een avond vol plezier en respect!

Wanneer: Vrijdag 4 oktober 2024
Waar: Stadion De Vliert, Victorialaan 21, ‘s-Hertogenbosch
Inloop: Vanaf 19.00 uur
Aanvang: 20.00 uur

Er zijn 750 kaarten beschikbaar, dus meld u snel aan via deze link: klik hier. Neem gerust uw (klein)kinderen of familieleden mee. Of uw buren of vrienden. Beleef samen een avond vol sportiviteit en gezelligheid.

AANMELDEN VOOR GRATIS KAARTEN FC DEN BOSCH-DE GRAAFSCHAP

Wilt u in aanmerking komen voor een van de rolstoelplaatsen? Dan kunt u dat op het aanmeldformulier aangeven!

Tip voor KBO-afdelingen: Regel gezamenlijk vervoer voor uw groep en zorg dat niemand deze speciale dag mist!

Voor deze aanbieding geldt: op is op.