26 september 2022

Bereikbaarheid Ons ledenvoordeel

Klantenservice van Ons ledenvoordeel past de tijden van de klantenservice aan

Vanwege drukte in combinatie met de capaciteit op de klantenservice gaat Ons ledenvoordeel de volgende aanpassing doorvoeren vanaf a.s. vrijdag 30 september.

Op vrijdagen gesloten
Alleen op de vrijdagen is voorlopig de klantenservice gesloten voor vragen over Ons ledenvoordeel en voor nieuwe of geïnteresseerde energieklanten

Op vrijdagen wél open voor bestaande energieklanten
Ons ledenvoordeel is op vrijdagen wél open voor bestaande energieklanten (leden die al energie afnemen), die komen middels de menukeuze terecht bij de klantenservice voor energie.

Op alle andere werkdagen wel bereikbaar voor iedereen
Op alle andere werkdagen, maandag tot en met donderdag, blijft het ongewijzigd. Uiteraard kunt u 24/7 per email uw vraag stellen.

Alle vragen/verzoeken worden uiteraard afgehandeld, soms kan het ietwat langer duren dan leden gewend zijn.

Ondertussen wordt druk gezocht naar oplossingen om de capaciteit en dienstverlening weer optimaal te kunnen aanbieden.