Dit doen we

KBO-Brabant heeft vele vrijwilligers klaar staan om u bij te staan op allerlei gebied; die u verder kunnen helpen op juridisch gebied, met vragen over wonen, de zorg, uw lichamelijke & geestelijke gezondheid, mobiliteit, inkomen en pensioenen.

Alle vrijwilligers hebben vanuit hun werkzaam leven en/of door onze interne opleidingen de kennis en ervaring om u verder te helpen. Zoek hieronder naar de vorm van hulp die u wenst en klik daar door naar verdere informatie.

Daarnaast organiseren wij regelmatig – al dan niet via onze lokale verenigingen – bijeenkomsten over deze onderwerpen: lezingen over bijvoorbeeld Veilig thuis wonen of Vitaliteitsdagen waarop u kunt laten meten hoe vitaal u bent. Bijeenkomsten over het pensioenstelsel of toekomstig wonen.

Het voert hier te ver om alles op te noemen. Klik op een van de onderstaande links in de blokjes en u kunt er meer over lezen.