2 juni 2021

Kom naar de Ons Zomerfair!

Ons Zomerfair op 22 juli in Veldhoven, 10.30 uur – 16.30 uur

Er weer eens lekker op uit, daar hebben we zin in! Op 22 juli organiseert KBO-Brabant de Ons Zomerfair in Veldhoven, bij de Koningshof. Lekker slenteren langs de kramen van onze creatieve leden, genieten van hun ambachtelijke talenten, inspiratie opdoen en informatie inwinnen om zelf thuis aan de slag te gaan. Ook 50-plussers die niet lid zijn van de KBO zijn van harte welkom! De toegang is ook voor hen gratis.

Op onze Zomerfair exposeren KBO-leden hun creaties. Van breiers, houtbewerkers en schilders tot edelsmeden, keramisten, tekenaars en glazeniers. We hebben nu al meer dan 120 deelnemers. Onze vereniging barst van het talent. Deelnemers krijgen een podium, stand of kraam waar ze hun kunsten kunnen exposeren, demonstreren en (indien gewenst) verkopen. De Ons Zomerfair wordt een festijn waar we al tijden naar verlangen, met muziek, gezelligheid en vooral: met ú. Natuurlijk, het coronavirus moet voldoende onder controle zijn, want het gaat alleen door als het veilig kan en mag. Daar hopen we allemaal op!

Aanmelden is niet meer mogelijk. Wij hebben moeten beslissen om de Zomerfair af te gelasten. Er waren te weinig aanmeldingen. Veel mensen zijn toch nog huiverig op dit moment om grotere evenementen te bezoeken. Op 1 juli zullen wij dit officieel meedelen aan alle betrokken partijen, met name natuurlijk de mensen die zich ingeschreven hadden.

Ook nieuwsbrief Ons Actueel ontvangen?

Wilt u op de hoogte worden gehouden van nieuws dat wij publiceren? Schrijf u in voor de nieuwsbrief Ons Actueel, die tweewekelijks verschijnt. Klik hier om u aan te melden.