18 februari 2021

Bezoek Onsmagazine.nl

De Ons nu ook online via onsmagazine.nl

Wij kregen steeds vaker de vraag van mensen uit andere delen van het land en zelfs uit Canada en Nieuw-Zeeland om het magazine ook digitaal toegankelijk te maken.  Dat hebben we gedaan door een nieuwe website te lanceren met een selectie van de mooiste artikelen:  www.onsmagazine.nl is voor iedereen toegankelijk.

Ook zijn op deze website vele artikelen uit eerdere edities van de Ons terug te lezen. Daarmee biedt de website een handige archieffunctie. Benieuwd? Ga naar www.onsmagazine.nl

Uiteraard blijft het vertrouwde papieren ledenmagazine Ons, dat maandelijks door vrijwilligers wordt bezorgd, bij leden op de mat vallen.

Nieuwsbrief Onsmagazine.nl ontvangen?

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe artikelen op website Onsmagazine.nl?  Geef u dan op voor de nieuwsbrief: klik hier.