8 augustus 2024

Gezocht: actieve senior (v) voor informatieve video

De Betaalvereniging Nederland zoekt een actieve vrouwelijke senior die wil stralen in een video over digitale bankzaken.

Senioren Brabant-Zeeland (voorheen KBO-Brabant) neemt deel aan het Maatschappelijk Overleg Betalingsverkeer (MOB). Doel is te bewerkstelligen dat ouderen kunnen blijven deelnemen aan het betalingsverkeer, dat steeds meer digitaal wordt. Dat gebeurt onder andere met video’s van de Betaalvereniging Nederland. In de informatieve zijn mensen te zien die (soms) problemen hebben met het doen van hun digitale bankzaken. De beelden laten zien hoe zij hun problemen en schroom hebben overwonnen en nu toch hun bankzaken online kunnen doen. Een voorbeeld van zo’n video ziet u hieronder.

Lees verder onder de video

Betaalvereniging Nederland wil de serie video’s uitbreiden met één of twee video’s met een actieve senior die (af en toe) moeite heeft met haar digitale bankzaken. De vereniging is daarvoor op zoek naar een vrouw (70-75 jaar, autochtoon) die hieraan – tegen een kleine vergoeding – wil meewerken. De opname duurt maximaal een halve dag en vindt plaats bij de geportretteerde thuis.

Vindt u het leuk om hieraan mee te werken, of kent u iemand? Stuur dan een mailtje naar info@kbo-brabant.nl onder vermelding van ‘Video Betaalvereniging’