26 augustus 2024

Rabo ClubSupport: stem op uw afdeling!

Veel afdelingen van Senioren Brabant-Zeeland hebben zich net als voorgaande jaren ingeschreven voor deelname aan de actie Rabo ClubSupport. Alle leden van de Rabobank kunnen een stem uitbrengen op hun vereniging. Winnende verenigingen krijgen een geldbedrag van de Rabobank op basis van het aantal behaalde stemmen.

Vorig jaar brachten in totaal 500.000 leden hun stem uit op hun favoriete lokale club. De stemperiode is van 2 tot en met 24 september. Als u lid bent van de Rabobank kunt u stemmen via de Rabo-app of Rabo Online Bankieren. Raboleden die niet digitaal actief zijn kunnen per telefoon een stemcode aanvragen.

Hoe werkt het?

Als Rabo-lid kunt u stemmen op drie clubs. Bijvoorbeeld op uw afdeling en op de clubs van uw (klein)kinderen. Omgekeerd kunt u hen ook vragen om op uw afdeling te stemmen. Zo helpt u elkaar. U stemt via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Hiervoor is geen stemcode nodig. De lijst met deelnemers staat onder de knop Rabo ClubSupport. Als u inlogt vindt u deze knop via ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatschap’.

Stemcode opvragen

Bent u niet digitaal actief, dan kunt u bellen naar de klantenservice en uw stemcode opvragen. Stemmen moet vervolgens wel via de website gedaan worden, bijvoorbeeld met hulp van familie of van de deelnemende afdeling. De klantenservice van de Rabobank is bereikbaar op telefoonnummer (088) 722 66 00 op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. De stemcode wordt telefonisch aan u doorgegeven, maar kan ook per post aan u verzonden worden als u hierom vraagt.

Bij voorbaat dank voor uw stem!