5 september 2023

Steun uw KBO-Afdeling via Rabo ClubSupport

Tot en met 26 september houdt de Rabobank weer de jaarlijkse ClubSupport-actie. Leden van de bank kunnen stemmen op hun plaatselijke of lokale KBO-Afdeling.

De Rabobank is gestart met de jaarlijkse actie ClubSupport. Rabo-leden kunnen stemmen op hun favoriete lokale clubs en verenigingen. De vrijwilligersorganisaties met de meeste stemmen krijgen van de bank een mooi bedrag toegekend. De KBO-Afdelingen kunnen dat financiële steuntje in de rug goed gebruiken bij het organiseren van hun activiteiten.

Elkaar ontmoeten en helpen

Bij de vele KBO-Afdelingen in Brabant kunnen ouderen elkaar ontmoeten, elkaar helpen en versterken. De Rabobank vindt dat iedereen zo’n ‘tweede huis’ verdient. Daarom ondersteunt de bank via de actie ClubSupport verenigingen met kennis en met geld om ambities en goede ideeën te verwezenlijken.

Drie stemmen

ClubSupport wordt dit jaar gehouden van 4 tot en met 26 september. Gedurende deze drie weken kan iedereen die bij de Rabobank bankiert stemmen op lokale verenigingen. Om deel te nemen moet men wel lid zijn van de Rabobank, maar het lidmaatschap is voor klanten van de bank gratis. Elk Rabo-lid mag drie stemmen uitbrengen op drie verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Onder de verenigingen die in aanmerking willen komen voor een steuntje in de rug van de Rabobank bevinden zich veel KBO-Afdelingen.

Stem op uw KBO-Afdeling

Bent u lid van de Rabobank? Steun dan de KBO-Afdelingen bij u in de buurt met uw stem. Stemmen kan via de website van de Rabobank of via uw digitaal bankieren-app.

Bent u niet digitaal actief, dan kunt u bellen naar de klantenservice en uw stemcode opvragen. Stemmen moet vervolgens wel via de website gedaan worden, bijvoorbeeld met hulp van familie óf van de deelnemende KBO-Afdeling. De klantenservice van de Rabobank is bereikbaar op telefoonnummer (088) 722 66 00 op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. De stemcode wordt telefonisch aan u doorgegeven, maar kan ook per post aan u verzonden worden als u hierom vraagt.

Doe mee: geef uw KBO-Vereniging uw stem!

Naar de website om te stemmen