Advies van een van onze notarissen

Gratis deskundig advies over notariële zaken op elke 2e en 4e dinsdagochtend van de maand

We zijn er maar wat trots op: twee notarissen die onze leden op vrijwillige basis bijstaan met het beantwoorden van vragen en het oplossen van notariële kwesties. Bijvoorbeeld op het gebied van erfrecht, schenking en levenstestament.

Onze twee notarissen beantwoorden al vele jaren alle vragen die bij KBO-Brabant per post, mail of telefoon binnenkomen.

Gratis spreekuur elke 2e en 4e dinsdag van de maand
De notarissen van onze Juridische helpdesk houden elke 2e en 4e dinsdag van de maand van 10.00-12.00 uur een gratis telefonisch spreekuur. Bel op dat tijdstip met uw vragen voor de notaris naar: (073) 30 36 446.

Inloopspreekuur
Elke derde donderdag van de maand houden onze notarissen van 10.00 tot 12.00 uur een inloopspreekuur voor leden van KBO-Brabant in buurthuis De Meerpaal, Schoenerstraat 10-A te Eindhoven en op ons kantoor van KBO-Brabant, Albert Luthulilaan 10 te ‘s-Hertogenbosch.