4 april 2023

Storioni Alzheimer concert 15 mei

Storioni

Alzheimer concert 15 mei

Door het Storioni Trio & Andrew Greenwood, i.s.m. Geriatrie van het Catharina Ziekenhuis Eindhoven.

Op maandag 15 mei geeft het Storioni Trio twee speciale concerten voor ouderen en ouderen met geheugenproblemen in het Muziekgebouw in Eindhoven tijdens het jaarlijkse Storioni Festival. Een in de ochtend en een in de middag. Tijdens de concerten wordt er  gedanst met  Andrew Greenwood.

Na afloop is er een interactieve informatieve sessie over dans, muziek en bewegen en wat het doet voor je brein door geriaters van het Catharinaziekenhuis.

Dit concert wordt speci­­aal georg­aniseerd om het fysieke en menta­le welbevinden va­n ouderen, die één of meerdere chronische aa­­ndoeningen hebben, te bevorderen.

Laa­­t u uitd­agen en st­ap vooruit! Muziek en beweging worden op een unieke ma­nier gecombineerd. Dit leidt tot socia­le, fysieke en menta­le verbetering.

Aa­nmelden

Meld u vóór 8 mei 2023 aa­­n o.v.v. uw voor- en achternaa­­m, org­anis­atie en functie. De deelna­me bedraa­­gt €20. Voor ma­ntelzorgers en begeleiders bedraa­­gt dit €10.

Aa­nmelden ka­n via­: www. storionifestival.nl/beweegjebrein

Klik hier voor de flyer.

Muziekgebouw Eindhoven
Heuvel 140