1 oktober 2022

Hoe wordt u gezond oud?

Tijdens de Vitaliteitsdagen staat uw gezondheid centraal. Wilt u ervaren hoe u gezond en fit kunt blijven? Doe dan mee met de vitaliteitsdagen in Hilvarenbeek.

KBO Hilvarenbeek-Esbeek-Biesthoutakker (HEB) denkt graag met u mee. Hoe u vitaal oud kunt worden en langer zelfstandig de dingen kunt blijven doen die u belangrijk vindt. Daarom organiseren zij, samen met onder andere Actief Hilvarenbeek en Stichting Sportief Bewegen de Vitaliteitsdagen.

Wat houdt dit in?
Op een vitaliteitsdag staat de gezondheid van eenieder centraal. En wel gezondheid in de brede zin van het woord. Het doel is namelijk senioren inzicht te geven in hun gezondheid, vitaliteit en leefstijl.

Wat kunt u verwachten:

• Meer inzicht in de eigen gezondheid
  • Met een vrijwilliger en nog een deelnemer doet u op een ontspannen wijze een aantal metingen (lengte, gewicht, knijpkracht, stabiliteit, wandeltempo)
  • Gezelligheid en contact met andere deelnemers en vrijwilligers
  • Als u wilt, een gesprek met deskundige op het gebied van gezond eten en drinken
  • Er zijn stands waar u bij experts terecht kun met vragen over uw oren en ogen
  • Bij de KBO’s en SSB kunt u overleggen wat voor u een geschikt vervolgtraject is

Aanmelding
Klik op: https://bezoekhilvarenbeek.nl/agenda/sport/vitaliteitsdagen/

Andere vitaliteitsdagen in Brabant
Op de volgende data zijn andere vitaliteitsdagen bij KBO-Afdelingen gepland:

• 15 november 2022 in Hoeven: Dorpshuis Het Kompas, Bovenstaat 18, Hoeven